Backoffice medewerker Publieks(burger)zaken

  • Regio:
    Brabant, Limburg, Zeeland
  • Indicatie uurtarief:
    niet vermeld
  • Opleidingsniveau:
    Bachelor / HBO
  • Sector:
    Not for profit: Overheid
  • Standplaats:
    Roosendaal
  • Duur opdracht in maanden:
    3
  • Aantal uren per week:
    32
  • Laatste update:
    22 augustus 2025
   IT Applicatiebeheer & Helpdesk

  • De kandidaat heeft specifieke werkervaring en vakkennis op het gebied van
    Burgerlijke Stand, BRP, IRP en Naturalisatie (blijkt uit CV) Gewijzigd;
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van Wet en Regelgeving Burgerzaken
    (waaronder internationaal privaat recht, IPR) en buitenlands personen- en
    familierecht (blijkt uit CV) Gewijzigd;
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein
    (blijkt uit CV);
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit
    een CV);
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV);
  • De kandidaat heeft minimaal op MBO+ niveau een relevante opleiding
    Burgerzaken specialist (blijkt uit CV) Gewijzigd;
  • De kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek):
    communicatief vaardig klantgericht samenwerken stressbestendig zelfstandig;
  • De kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het
    aantal uren;
  • De kandidaat heeft (een deel van) de N.V.V.B. diplomalijn 5/6 of 7 (blijkt
    uit CV) Gewijzigd;
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis en ervaring met naturalisatie,
    berichtenverkeer en correcties (blijkt uit CV);
  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan,
    vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door
    een zzp’er. Ben je daarmee akkoord ?;

Functiewensen

  • De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met I-burgerzaken (blijkt uit CV);

Geen gegevens bekend