profile-image

Customer Service Manager, ruime ervaring met verbetertrajecten.

Interim Directeur “Customer Care Center” (expertise organisatie) Verantwoordelijk voor een omvangrijk verandertraject waarbij procesoptimalisatie, automatiseringsvraagstukken, verbeteren van het klantcontact en back-office, ontwikkeling resultaatgerichtheid en integratie van bedrijfsonderdelen centraal staan. Interim Manager Operations (klantenservice en back-office, samen 280 FTE, verzekeraar) Op niveau brengen van servicelevels en stabiliseren van de performance tbv een overname. Na de overname: het integreren van beide divisies, procesoptimalisatie, structuuraanpassingen en formatiereductie.

   Customer Service & Experience Mgt.
   Mngt. & Directie (MarCom / Sales)
   Algemeen - Directie & Hoger Kader
   Algemeen - Progr. & Projectmgt.
   Restaurant, Bar & Banqueting Mgt.
   Sales & Accountmanagement
   Zorg & Medisch Project Mgt. & Directie
   Algemeen - Beleidsfuncties (overheid)
   Verzekeren
   Algemeen - Strategy & Consulting