Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider in de afgelopen 8 jaar op het gebied van dienstverlening;
Je hebt aantoonbare werkervaring op het gebied van vastgoed en/of huisvesting;
Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een overheidsinstelling;
Graag ontvangen wij in ieder geval een persoonlijke motivatie en op verzoek een referentie.
Wensen:
Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider in de afgelopen 10 jaar op het gebied van dienstverlening;
Je hebt aantoonbare werkervaring als kartrekker / projectleider binnen een gemeente;
Je hebt aantoonbare werkervaring met het concreet vertalen van een visie naar uitgangspunten binnen een project;
Je hebt aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van routekaarten, wens.
Belangrijke competenties:
Verbindend vermogen – je creëert samenwerking en vertrouwen tussen teams en partners en hebt zicht op wat inwoners en bezoekers belangrijk vinden.
Organisatiesensitiviteit – je voelt aan wat er speelt en weet hoe je draagvlak creëert en stakeholders informeert / meeneemt.
Resultaatgerichtheid – je houdt koers, maakt afspraken concreet en zorgt dat er beweging komt en maakt praktische stappen in afstemming met je omgeving.
Communicatieve vaardigheden – schriftelijk en mondelinge vaardigheden – waarmee je bruggen bouwt en zorgt dat iedereen goed en helder geïnformeerd is.
Je werkt samen met:
de projectgroepleden Huis van Borne;
huisgenoten Huis van Borne;
medewerkers en leidinggevenden gemeente Borne.