Opleidingen
HBO opleiding;
Ervaring
Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider / advies op het gebied van informatiesystemen; Pré: Minimaal 8 jaar ervaring als Technisch projectleider implementatie Microsoft 365 bij een 50.000+ gemeente. Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar met technisch inrichten van een Sharepoint / teams en One Drive omgeving inclusief randvoorwaarden voor een bij een 50.000=+ gemeente. Minimaal 3 jaar ervaring bij een gemeente met het migreren van netwerkschijven naar de MS365 Cloud (Zoals Onedrive, ms teams en sharepoint) rekening houdend met het informatiebeheer-beleid en samenwerkingsverbanden. Minimaal 3 jaar ervaring met gemeentelijke dienstverleningsprocesen.
Skills
Kwalificaties
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en goede contactuele eigenschappen; Is in staat om complexe (technische) vraagstukken te vertalen in voor medewerkers herkenbare onderwerpen; Je bent organisatie sensitief; Je beschikt over een goede balans tussen flexibiliteit en standvastigheid; Een goed analytisch en probleemoplossend vermogen is van groot belang, naast accuratesse, doorzettingsvermogen en resultaatgerichtheid.